Online emberek száma

Besic nehezebbre számított Messi ellen - a kezdőbe kerülés a célja az Evertonban

2014.08.03. 12:23 FTC Admin

let_lt_s_1407061288.jpg_217x233

Muhamed Besic pár nappal liverpooli szerződésének aláírása után elmondta, nem is volt annyira nehéz Lionel Messi ellen játszani a világbajnokságon, mint amennyire azt elsőnek gondolta. Hozzátette, akármennyire is erős az Everton kerete, nem kispadozni igazolt az együtteshez.

A Ferencvárostól Angliába igazolt Muhamed Besic a brazíliai világbajnokságon Bosznia-Hercegovina mindhárom mérkőzésén pályára lépett. Az első csatát a Lionel Messivel felálló argentinok ellen vívta a vb újonca.

– Eddig csak a tévén keresztül néztem az ilyen nagy játékosokat. Első alkalommal játszottam ilyen erős csapat ellen. Azt gondolom, jól teljesítettem. Hatalmas élmény volt Messi és Di Maria ellen játszani. Hogy ideges voltam-e? Nem. Két vagy három órával a kezdés előtt még talán, de a pályán nem. Láttam, hogy képes vagyok erősebb csapatok és játékosok ellen is játszani, ezért választottam a Premier League-et – mondta a labdarúgó.

A brazíliai világbajnokság követően a fiatal középpályást számos klubbal is szóba hozták és Roberto Martinez érdeklődését is felkeltette.

– Voltak más ajánlataim más csapatoktól, de úgy öntöttem, hogy legyen a Premier League. Ez a világ legjobb bajnoksága és ez illik legjobban az én játékstílusomhoz. Szeretem a kemény, de tisztességes küzdelmet – fogalmazott a légiós, majd hozzátettem Roberto Martínez menedzser volt a fő érv, ami miatt a kék-fehérek mellett döntött.

Szólj hozzá!

Címkék: Besic.Messi

A bejegyzés trackback címe:

https://ferencvarosi-rajongok-oldala.blog.hu/api/trackback/id/tr786569979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása